Gister heb ik mijn 1e les van de minor Kind Leren en Media gehad.
Ik wist vooraf niet zo goed wat ik er van moest verwachten. Ik wist dat het iets te maken zou hebben met ICT in het onderwijs, maar heel veel verder kwam ik niet....

Annemarie van den Broek gaf deze eerste les. Ik heb eerder van haar les gehad in het 2e jaar, ik vind dat ze op een fijne manier les geeft.
Ze heeft uitgelegd wat we in deze minor gaan doen.  Nadat we even naar haar geluisterd hadden, heeft ze ons meteen aan het werk gezet. We moesten een karakter gaan maken op bitstrips.com (nog iets waar ik nooit van gehoord had...) Na een hoop gehannes en gelach is het gelukt om een karakter te maken.
Zo zie ik mezelf als karakter. Mijn vriend moest er wel om lachen: 'je hebt jezelf erg goed nagemaakt zie ik'.  Dat wil toch wel zeggen dat ik goed gekozen heb!!
We kregen ook de opdracht om dit blog aan te maken. Ook dat is na een hoop gehannes en gevloek gelukt. Nu maar hopen dat iemand het interessant genoeg vind om te gaan lezen.....

Tot de volgende keer.
Gisela
3/27/2013 08:11:50 am

Hoi Ineke,
Vanavond tijd genomen om wat materiaal van medestudenten te bekijken. Je moet er even tijd voor maken, maar het is hartstikke leuk en leerzaam. Jouw blog is een mooie verzameling van de informatie die je in de lessen van KLM ontvangen hebt. Je beschrijft je indrukken en hetgeen je denkt te kunnen doen met de aangeboden informatie. Het zou naar mijn idee een meerwaarde zijn als je je praktijkervaringen wat meer weergeeft. Wat heb je gedaan met de ontvangen informatie en hoe reageert jouw klas hierop? Succes!

Groetjes Gisela

ps; fijne paasdagen

Reply
Gisela
3/27/2013 08:14:04 am

Nog even een kleinigheidje; als ik bij jouw blog week 5/6 wil openen, kom ik op de eerste pagina uit....

Reply
4/12/2013 11:27:12 pm

Hey Ineke,

Mijn complimenten voor je strakke opzet. Ik ben niet bekend met weebly (gebruik wordpress), maar wanneer ik je blog vergelijk met andere uit onze klas gaan mijn eerste compliment uit naar de indeling van je blog. Duidelijk in weken weergegeven en heldere categorieën. De koppeling tussen theorie en eigen mening is helder. Ik weet dat ik eigenlijk wat tips hoor te geven, maar in mijn ogen is dit gewoon top!

Groetjes Jeroen

Reply
4/12/2013 11:28:49 pm

Owja, een tip: je moet uiteindelijk 7 tools kunnen uitleggen bij het eindgesprek. Kijk dus even of je misschien een laatste tool kunt uitleggen op je blog.

Reply



Leave a Reply.